Hoe komt het dat ik niet meer kan posten op Cip?

Op de site van bijvoorbeeld de EO kan ik gewoon posten, dus reageren op stellingen of verhalen. Bij Cip deed ik dat ook altijd, via Facebook. Maar nu lukt dat sinds ongeveer 1 maand niet meer. Zeer jammer, omdat ik het leuk vind om mee te discusseren. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Toegevoegd na 49 seconden:
Cip is christelijk informatie platform.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar kunnen verschillende redenen voor zijn:

Misschien heb je te vaak dingen gedaan of geschreven die tegen de regels of de etiketten van de site zijn en hebben ze je daarom aktief geblokkeerd. Mocht dat zo zijn, dan heb je zelf vaak wel een idee wat dat geweest is.

Ook kan er een foutje in het script van de site dat je laat reageren zijn geslopen. Computerprogramma's worden gemaakt door mensen en die maken fouten. Vaak hebben ook anderen daar last van. Maar ook die kunnen dan niet/moeilijk melden. Zij kunnen immers niet posten.

Dan kan er nog een blokkade zijn op je eigen computer. De sites gebruiken vaak enige scripttaal die de functionaliteit van de site verzorgt. Wanneer je het uitvoeren van flash, java-script en/of PHP blokkeert dan verhinder je het draaien van die code en dus kunnen de betreffende vensters niet worden getoond e.d.

De beste tip is om eens een contact-adres van de site-administrator op te zoeken en het hém of háár te vragen. Wij bij GV kunnen allleen maar gokken naar oorzaken van problemen bij andere sites.